А як можна організувати аналіз ефективності співробітників, якщо в мене на фірми їх десять чоловік. Кожного контролювати в мене просто немає часу. Дайте пораду.
А як можна організувати аналіз ефективності співробітників, якщо в мене на фірми їх десять чоловік. Кожного контролювати в мене просто немає часу. Дайте пораду.
Вам потрібно просто оцінювати час, який співробітник витрачає на виконання того чи іншого завдання. Звичайно це не означає що ви повинні сидіти з таймером і чекати поки ваш співробітників все виконає.
Цей процес повинен бути автоматизований, щоб і ви на цей контроль не витрачали багато часу.
Раджу звернути на облік робочого часу в CRM Бітрікс24 https://www.bitrix24.ua/articles/time_control.php Ставите задачу і співробітник в системі відмічає коли він почав роботу над задачею і коли закінчив. Все просто.